MR. SPINE PRO ADJUSTER

Save RM40
filler

Size: S 27 - 30 inches
Price:
RM55 RM95

Customer Reviews

No reviews yet
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)

Description

MR. SPINE PRO ADJUSTER

SEBELUM NI RISAU ASYIK SAKIT BELAKANG JER...

Muda2 dah rasa sakit belakang.. Nasib baik badan tak terus bongkok!

POSTUR BADAN KEMBALI TEGAK SEAWAL 2 MINGGU

Baik abang mahupun akak-akak, sama je.
Sakit belakang ni bukan boleh buat main….

Silap-silap nak tidur pun terpaksa meniarap.
Muda-muda dah bongkok… Sanggup ke?

Postor badan yang membongkok confirm sangat memeritkan dan menyebabkan kita hilang rasa confident nak buat itu ini…

Cubalah bayangkan…
Betapa selesanya apabila segala keperitan, sengal-sengal pada bahagian tulang belakang tu berjaya diatasi secara semula jadi & selamat hanya selepas memakai pendakap Mr. Spine Pro Adjuster secara konsisten
sekurang-kurangnya 1 jam setiap hari selama 2 minggu.
Tu kalau pakai sejam je, kalau seharian?
Serius! Leganya...


APA KATA MEREKA YANG TELAH MEMAKAINYA?

HILANG LENGUH-LENGUH BADAN

 SELESA & TAK RASA SAKIT BELAKANG

TAK PAYAH NAK TAKUT DAH

TAK PERLU MENGADU DAH…

KELEBIHAN MR. SPINE PRO-ADJUSTER

✅ MATERIAL DARIPADA NEOPRON
Apa benda tu? Ianya adalah bahan teknologi moden yang ringan, tahan lasak, tidak tebal dan tidak menyerap haba. Senang cerita, memang sangat SELESA dipakai seharian sehinggakan kalau pakai disebalik pakaian pun tak ada siapa perasan. Nice kan?
✅ TERAPI MAGNET
Kelebihan magnet sebagai terapi telah lama digunakan sejak berabad zaman yang dijadikan sebagai antara kaedah berkesan untuk melegakan kesakitan otot serta sendi, melancarkan peredaran darah, melegakan ketegangan, kesakitan dan kekejangan. Lagi power daripada dukun kampung.
✅ DIREKA UNTUK MENYOKONG BAHAGIAN TULANG BELAKANG
Selain daripada magnet yang diletakkan di sepanjang bahagian tulang belakang, pada bahagian pinggang juga disertakan tali pinggang yang khas untuk menambah sokongan ketahanan mengangkat beban.
✅ MEMBETULKAN POSTUR TULANG BELAKANG
Memang itulah fungsi utamanya.
Dengan pemakaian pendakap SPINE PRO-ADJUSTER secara konsisten selama
1 jam setiap hari, rasakan perubahan pada bahagian tulang belakang badan anda yang semakin tegak dan tiada lagi rasa sengal-sengal.

Kenapa Setiap Individu Yang Aktif Perlu Memakai
Pendakap Mr.SPINE PRO-ADJUSTER
✅ Bantu kurangkan rasa sakit pinggang
✅ Meningkatkan postur badan
✅ Kurangkan rasa sakit bahu dan leher
✅ Bantu kurangkan keletihan otot
✅ Bantu selaraskan tulang belakang
✅ Kurangkan rasa sakit tengkuk/leher
✅ Sesuai untuk workaholics
✅ Selesa dipakai



CARA PALING MUDAH, SEMULA JADI & SELAMAT!

 

Kembalikan KEYAKINAN serta KESELESAAN

F A Q

Ada Size Untuk Saya?
Mr.Spine Pro Adjuster ini direka pakar agar bersesuaian dengan ukuran badan dan ketinggian masyarakat Asia.
Buat pilihan saiz berdasarkan saiz pakaian harian. 
....
...
Sebagai contoh:-
Saiz baju yg anda selesa pakai: M
Maka, size Mr. Spine Pro-Adjuster untuk anda adalah: M

Kemudian laraskan mengikut KESELESAAN anda. 👍
Adakah Akan Ada Rasa Kesakitan Sewaktu Memakainya?
Pendakap Mr. SPINE PRO-ADJUSTER direka untuk menyokong pada bahagian tulang belakang. Ianya berfungsi secara semula jadi, 
selamat & tidak menyebabkan kesakitan.
Keberkesanannya mungkin tidak sama terhadap sesetengah individu.
Namun jika kesakitan sedia ada tetap masih tidak berkurangan, anda dinasihatkan untuk mendapatkan pemeriksaan & nasihat doktor.

ANDA PATUT DAPATKAN SEKARANG DENGAN
DISKAUN JIMAT SEHINGGA RM80

1 UNIT = RM55 

Stok LIMITED dan masa semakin suntuk.
Jangan tunggu posture dah bongkok baru nak gelabah!


ATAU

DAPATKAN 2 UNIT PADA HARGA PROMO: 

🔥 RM89 🔥

Payment & Security

AmBank CIMB Bank Hong Leong Bank Maybank Public Bank RHB Bank

Your payment information is processed securely. We do not store credit card details nor have access to your credit card information.

Estimate shipping

You may also like

Recently viewed

Customer Reviews

No reviews yet
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)