Sy kawen pada disember 2016.. sy seorang wanita yg aktif dalam sukan bola jaring.. Org ckp, wanita yang terlalu aktif bersukan susah nak lekat.. maksudnya susah nak dapat baby.. Selepas 5 bulan perkahwinan, period saya lewat 5 hari.. alhamdulillah.. positif hamil.. Tapi.. bukan rezeki sy.. Sy disahkan hamil luar rahim, saya di 'opret' utk buang sebelah tiub fallopio.. 😭
Doktor sahkan peratus kehamilan sy hanya 49% dan kemungkinan utk hamil luar rahim lagi boleh terjadi.. period mula tak teratur dan period keluar berketul-ketul.. lepas beberapa bulan daripada opret, sy masih belum mengandung.. saudara mara dah mula bertanya pasal anak.. adeyyy.. ramai katakan sy xhamil2 lg sebab aktif bersukan..Β πŸ˜’

Sy jumpa mamom hope dr fb dan banyak feedback yg baik2.. sy mencuba.. Lepas guna mamom hope dalam 1 botol, period sy dah tak berketul. sy mula rasa lain macam badan ni.. sampai suami pun tegur.. dia nampak sy mudah letih.. sy cuba cek pregnancy test... korang nak tahu.. sy berjaya hamil!.. alhamdulillah.. tp sy masih rasa takut lagi kalau kandungan sy ni masih di luar rahim.. terus pergi jumpa doktor.. mmg sah sy hamil dan kandungan dalam rahim.. syukur.. 😍😍
Sekarang keluarga kecil kami dah lengkap dgn kehadiran Puteri Permata Hati.. hepinya dpt timang zuriat sendiri.. 😊 Rakan2 yg kat luar sana yg sama nasib mcm sy, cubalah jus mamom hope ni.. serius best.. boleh betulkan dalaman sekali. mana tahu sis org seterusnya hamilkan.. insya Allah..
Untuk yg nak ikhtiar hamil, ajak sekali suami ikhtiar sama... amalkan Jus Enerjax. Membantu meningkatkan kesuburan lelaki & memekatkan air mani. Sama-sama ikhtiar barulah mudah lekat.